Monday, November 17, 2014

Cum stati cu standardele personale?
Nu am face sau dimpotrivă am face anumite acțiuni căci ne-am gândit la standardelor personale? Nu vorbesc de șpagă, ar fi prea simplu de valorizat partea etica.
Nu te duci in locuri sau nu faci lucruri pentru ca sunt standardele... 
Cine le-a pus acolo, ale cui sunt?
Sunt de la mama, tata, frate, sora, grupul de prieteni, grupul social, vrem sa fim iubiti de toți aceștia. Asa ca am ambalat in cuvinte dorintele lor imaginate si le spunem standarde. Oare am folosit cuvintele bine? 
Din interacționea cu cei dragi rămâne cert doar o senzație.
Pun sub semnul întrebării standardele, mă obosesc si nu cred in perfecțiune, căci am fost prea des pe lângă subiect ca sa mai cred in perfecțiune la mine sau la oricine altcineva. 
Sper intr-o lume cu oameni liberi, cu standarde cu s mic.



No comments: